088 179 9999

Helaas een klacht ?

Hoewel wij er naar streven om U zo goed mogelijk van dienst te zijn, worden er in elk bedrijf helaas wel eens fouten gemaakt. Bent u niet goed behandeld door een intermediar en/of inlener? Of houdt de intermediar en/of inlener zich niet aan de regels? Wordt U door onze intermediar en/of inlener gedisctrimineerd ? Wij vinden het heel vervelend dat U op welke wijze dan ook niet tevreden bent over BeterBaan uitzendbureau, maar wij kunnen dit pas voor U oplossen als wij Uw klacht weten.

Klachten procedure

  1. Een klacht wordt schriftelijk kenbaar gemaakt bij de directie binnen drie werkdagen na waarneming.
  2. De directie voert binnen twee weken een gesprek met diegene die de klacht geuit heeft, omtrent de aard en ernst.
  3. Afhankelijk van de uitkomst van dit gesprek wordt bepaald of er stappen ondernomen worden / sancties worden opgelegd richting de intermediair en / of de interne collega. Tevens wordt dan ook bepaald of er melding wordt gedaan bij autoriteiten.
  4. Ontslag of einde samenwerking met de intermediair kunnen de gevolgen zijn wanneer sancties niet het gewenste resultaat hebben na vaststelling van aanhoudend gedrag.

Klachtenformulier

BeterBaan neemt iedere klacht, van welke aard ook serieus.

BeterBaan uitzendbureau gebruikt uw klacht als signaal. Het is belangrijk dat u de vermoedelijke overtreding(en) zo concreet mogelijk beschrijft.

U mag ons ook bellen op  (T) 088-17 99 99 9 (optie 5) of E-mail naar

 


Copyright BeterBaan 2024
Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met ons cookiebeleid.